Tiiisdag

 
Tisdag, när jag kliver ut på trappen, möts av solen så blir man genast lite gladare. 
Denna dag har vart toppen!! 

Jag red Lady först, red tillsammans med peder, som gav mig mycket goda råd. As häftigt! 
Sedan red jag en häst som kallas Maggan, fick goda råd av både lisen och peder. 
Sedan hoppa jag upp på Tona, som jag värmde upp åt lisen. Riktigt häftigt att få sitta på en sån fin häst!! 

Nu är jag hemma, och vill sova fort. För imorgon kväll kommer mormor, mamma och min finaste kille rasmuus ner till mig! Kommer bli galen när ja ser dom. 
 
Just ja! fan höll på att glömma. Tv var hos oss idag och filma, jag kom med på några hörn ;) 
as coolt det med. 

Pusss 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kerstin karlsson

det blir kul att träffa dej,o se hur du har det ,vilken kanal var o filma på gården? Det verkar vara ett bra ställe det blir spännande o se kram från mormor o morfar...va duktig du är som bloggar..

2013-03-12 @ 20:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0