Söndag


Man håller inte reda på dagarna.. man får riktigt fundera daligen på vad de är för dag.. 

Idag var der vår, riktigt fin dag. Hästarna fick gå nakenfisar i skritten & man såg på dom hur dom njöt. 
Fixade iordning unghästarna, packade in dom i transporten, sedan for matilda och sung iväg på Pay&jump. 
kvar i stallet, blev jag, paulina och den nya tjejen miccis. 
Städade, tömde lite boxar, tog hand om hästarna som var kvar, och tvättade määäängder av täcken. 

på Eftermiddagen blev det en ridstund på min rödafara. Hon va fin, lite tung i handen.. så det blev mycket tempoövningar. 
Klippte en häst och ja.. så såg dagen ut haha. Det är riktigt dött nu när vi inte har så mycket hästar. 

Vi åkte och handla, och lagom när vi klev innan fördörren så ringde telefonen.. larmet till sadelkammaren hade gått. Fort på sig med skor, körde rally upp till stallet.. och va möttes vi av där? 
Ut ur stallet kommer Tyra sjöstedt, med komentaren " oj.. kommer ni för larmet gått eller? 

Jag vart rätt paff, jag föjer hennes blogg.. och nu stod hon mitt famför mig. 
http://tyras.se/
Hon ska vara här ett par dag och träna för lisen. 

Ja inte så mycket mer att säga. kommer slänga upp lite mobilbilder tänkte ja.. inte så bra kvalite men vafan gör det. 

Puss så länge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0