Lördag & Söndag

 
 


Att umgås med dessa hästar är en ära. Matrix (på bilen) har Tävlat os.. Slog mig idag när ja borsta han..
fan va coolt! 

Lördag och Söndag har gått, dagarna bara springer förbi. 
Igår ( lördags ) jobbade jag bara förmiddag. Hjälpte lisen när hon skulle hoppa och fick även värma upp en häst åt henne. 
På eftermiddag försökte jag att plugga ltie.. men de kom bättre saker ivägen. Vi åkte och handla, sen myste vi och kika melodifestivalen.. haha, vi vaknade vid soffan alla tre 24.00 och fatta ingenting, " vem vann?" 

Söndag morgon, imorse när ja vaknade.. kände ja hur mitt hår fladdra, det drar massvis i mitt rum.. Och kollar ut genom fönstret, snöstorm -- 
Inga hästar har fått gått ut idag, alla har fått gått på band inomhus. Vi kunde inte ens släppa ut hästar i skritten.. Inte så mycket att göra idag, fast vi bara var 3 tjejer i stallet.. borsta hästar, städa och hade en jätte trevlig dag inne i stallet, ingen ville gå utanför dörrarna. 

I mot vin och snö tog jag och lady oss ner iallafall till ridhuset, hon var riktigt fin idag. 

Kom precis hem från stallet, nu ska ja laga lite mat, sen blir det att åka upp och kvällsfodra vid 21.00.. lite skillnad från stallet hemma med 6 hästar.. här är det 31.. tror ja haha! Ingen aning hur många hästar det är. de måste ja ta reda på imorgon!! 

Puss på er!

pss.. pappa? gillar du att läsa blogg nu, förstår du vad de hela går ut på? 

Kommentarer
Postat av: farsan häääär

vadå blogg det ä roligt att läsa din blogg du ä duktig va dä blåsigt i dag

2013-03-10 @ 20:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0