Ledighet och födelsedag!

 
 
 
Tisdag
Som valigt med stalljobb på morgonen, Lady fick gå i skrittmaskinen en timme. Efter frukost red jag henne i ridhuset, kan säga att hon var rätt sliten sen träningen. Vi jogga lite och körde lite lösgörande, hon var så fin! 
 Lady fick också gå ut i hagen på eftermdidagen, hon njöt verkligen i solen. Man blir så varm i hjärtat när en häst ser ut att må så bra! 
Gjorde iordning lite hästar till matilda, som rider dom flesta.. fixade och donade, och satte hästar på skrittband. 
En lång lunch blev det, då peder skulle hoppträna hästar på eftermiddagen, då han ska iväg på täling i helgen. 
På kvällen myste vi lite här i stugan, kolla film, åt lite mys mat.. eller ah..( fulkornspasta med köttbullar) haha..

Fick även ett sms av min mor denna dag .. " hjärtat du fyller år imorgon" Just fan.. det hade jag glömt bort! --

Onsdag = min födelsedag! 
Och min lediga dag denna vecka, och det behövde jag! 

Sov skapligt länge.. tog ett bad och gjorde grötfrukost (a) 
Sen blev det faktiskt en tripp upp till stallet, fotade lite och kollade på när Lisen och Peder tränade, lärorikt!! 
Fåglarna kvittrar och vi har det sjukt varmt ute, en riktig vårdag!! 

Jag har köpt tårta ja ska bjuda brudarna på ikväll.. 

Vi hörs hörreni.. och glöm inte att gratta mig! Och rasmus.. Jag saknar dig massor min fina <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0